לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

מסעדות מומלצות ברעננה

מסעדות מומלצות ברעננה

שוב תקף אותך הרעב והבטן משמיעה קולות מוזרים? שוב ההתלבטות, "איפה יש מסעדות מומלצות ברעננה?" ובכן, משהו טוב מתבשל בתעשייה 15 (רעננה). הריחות באוויר חודרות לנחיריים, והבטן סופגת הכל בתאווה. זה, וכמובן הבשר שעל האש. מי מאתנו לא אוהב להתענג על מנות מושקעות, ליהנות מטעמים ומרקמים שעושים לנו חשק לעוד? יש לא מעט מסעדות ברעננה, אך החזון של אבי ראובני, הבעלים והשף של מסעדת מיגו Food Market החליט לצאת ולהגיח אל העולם, ולהגיש אוכל גורמה וכשר ממטבחים שונים בעולם. המטרה – לחשוף את הקהל הסקרן לטעמים חדשים ונפלאים שכל אחד יוכל להרשות לעצמו.

כיצד לבחור מסעדות מומלצות ברעננה?

כיום, כל בר-דעת יודע שתור ארוך בכניסה למסעדה לא הופך את המסעדה למקום שנמליץ עליו. מסעדה מומלצת, באמת מסעדה טובה, היא כזאת המבינה את המשמעות של קבלת פנים והכנסת אורחים. באופן שאינו ברור נדמה כי רוב המסעדות בענף החליטו להזניח פרט חשוב זה.

מסעדת מיגו Food Market לא סתם הפכה להיות בין אחת המסעדות המבוקשות בקטגורית – מסעדות מומלצות ברעננה. הנוסחה היא פשוטה, כשהאוכל טעים ובמחיר משתלם, אנשים מגיעים לאכול שוב ושוב. מסעדה טובה באמת נמדדת מהפרטים הקטנים ביותר של סדר וניקיון ועד ווידוא אבסולוטי שכל סועד עבר חוויה קולינרית אמתית. הוסיפו על כך את נושא הכשרות למהדרין ותקבלו את המסעדה המומלצת בעיר.

פיוז'ן בשרי כשר וחובק עולם

החך הישראלי מסתבר, אינו יודע שובע, לכן אנו עדים לסגנונות הבישול הרבים והמגוונים המגיעים אלינו מכל קצוות העולם. סגנון הבישול הייחודי והמנות המוגשות לקהל הרחב במסעדה הותאמו במיוחד עבור החך הישראלי. פיוז'ן הנו שם כולל עבור סגנון בישול העושה שימוש בטכניקות בישול שונות כשעיקר תכליתו הינו הבאת חומרי גלם ומוצרי מזון שונים מרחבי העולם מבלי לפגוע בטיב ובאיכות המזון. אם חיפשת מסעדות מומלצות ברעננה, קרוב לוודאי שנוכל להציע לך משהו טעים לאכול, הרי לא כל יום אנו נתקלים במסעדה המתגאה ב-3 תפריטים שונים.

מעצמה קולינרית או פשוט מסעדה טעימה?

הקהל מבין העניין, האוהב לבלות במסעדות ברעננה, לא נשאר אדיש לשידוך המוצלח בין אהבה לאוכל ואנשים, ובין יצירתיות בבישול המורגשת היטב בכל ביס מן המנות המוגשות במסעדה. סגנונות בישול חדשים וטעמים שטרם הכרת יגרמו לך לצאת מאזור הנוחות שלך ולכופף הרגלי אכילה שטופחו במרוצת השנים. אומנם לישראל יש עוד הרבה מה ללמוד עד שתהפוך למעצמה קולינרית, יחד עם זאת, תרבות האכילה בארץ פיתחה סקרנות רעבתנית ועמה הרצון להתנסות ולגלות חוויה קולינרית אמתית. בדיוק לשם כך הוקמה מיגו Food Market.

מסעדה כשרה ומומלצת ברעננה

מיגו Food Market מזמינה אותך ל"יריד האוכל" הגדול באזור השרון המתקיים כל יום שישי. כמו כן, אנו מקיימים אירועים משפחתיים או עסקיים עד 70 מוזמנים וישנה אפשרות לערוך גם אירוע בסדר גודל של 150 מוזמנים. כאמור, המסעדה כשרה למהדרין ומאפשרת לכל סועד להרגיש הכי בנוח מבחינה זו.

יש מסעדות מומלצות ברעננה, ויש מסעדה אחת שתגרום לך להרגיש חוויה קולינרית אמתית! לביצוע משלוח או הזמנת מקומות, המסעדה פתוחה בימים א'-ה' וניתן ליצור עמנו קשר בדרכים הבאות:

טלפון: 09-7482032  פקס: 09-7482032  דוא״ל: [email protected]t

במקביל, אנו נמצאים באזור התעשייה 15 ברעננה וצוות המשלוחים שלנו מקבל תן-ביס, סיבוס וקופון-פון.

כשר למהדרין

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן