לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל ביתי מוכן

אוכל ביתי מוכן


חולמים על אוכל ביתי מוכן שתוכלו ליהנות ממנו בחגים, בשבתות, ובמועדים והאירועים השונים? למה לחלום, כשאפשר ליצור קשר עם חברת מיגו קייטרינג ואוכל מוכן? חברת מיגו, ידועה בתור חברה שמספקת אוכל ביתי מוכן ברמה הגבוהה ביותר שיש, עם מגוון עצום של מנות, לאזור המרכז והשרון. החברה צברה ניסיון דרך אולם האירועים של מיגו, וכיום מספקת שירותי קייטרינג, וגם אוכל ביתי מוכן ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים לפי דרישה.

מה נכנס באוכל הביתי?

כאשר אתם תצרו קשר עם מיגו מרקט, תבינו תוך זמן קצר איזה מגוון עצום של אוכל ביתי מוכן אתם יכולים לקבל. בין מנות הדגל הביתיות של מיגו, אפשר לציין את קציצות הבשר המדהימות, הפרגיות החמות, הדגים המטוגנים, המוסקה המיוחדת שאי אפשר למצוא באף מקום אחר, דגי סלמון על הגריל, תפוחי אדמה ברוטב צ'ילי, קוסקוס עם מרק, פסטות בשריות, ועוד שפע של מנות מפנקות אחרות.

בעצם, אנחנו מאמינים במיגו מרקט, כי אוכל ביתי מוכן יכול להשתלב בכל ארוחה שהיא, שכן הוא יכול להיות איכותי לא פחות ממה שמכונה אוכל גורמה. אפשר ליצור קשר עם החברה במידה ואתם צריכים אוכל מוכן לשבת, קייטרינג לפסח, אוכל לשבת חתן, וכיו"ב. האוכל הביתי הוא אוכל שמטבעו – אנשים רבים אוהבים, והדבר גם מתאים לאירועים שבהם יש לא מעט ילדים, שמתחברים באופן טבעי לאוכל שהם מכירים מבית.

על מה אנחנו מקפידים

בתהליך ההכנה וההגשה של אוכל ביתי מוכן, במיגו מרקט אנו מקפידים על כמה דברים: טיפול אישי בכל מנה שמוכנה, סידור אסתטי של המנות, משלוחים מהירים שמגיעים עד למקום שנקבע בשעה שנקבעה, ובמידת הצורך – גם שירותי הסעדה והגשה של האוכל הביתי. כך, אתם נהנים משירות מעולה ומאוכל איכותי, וכמובן שכל האורחים שלכם, יזכרו לטובה את הארוחה.



האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן