לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל מוכן כשר לפסח

אוכל מוכן כשר לפסח



לתפריט

לכבוד חג הפסח וליל הסדר, אתם צריכים לדאוג לארוחה ענקית עבור כל חלקי המשפחה שלכם, לעתים משני הצדדים. מה יכול להיות הפתרון למצב המורכב הנ"ל? פשוט מאד! יוצרים קשר עם חברת מיגו קייטרינג ואוכל מוכן, ומזמינים ממנה אוכל מוכן כשר לפסח. בחברת מיגו, ההקפדה היא על כך שכל המנות יגיעו טריות לחלוטין, מסודרות בצורה ראויה להגשה בבית, וכמובן מעל הכל – כשרות פסח, לפי כל הדינים שההלכה קבעה.

גמישות לאורך ליל הסדר

בעצם, השירות של מטעם חברת מיגו, מאפשר לכם להיות הרבה יותר רגועים לקראת ליל הסדר שהולך ומתקרב. כעת, אתם לא צריכים לדאוג להכנת עשרות מנות שונות. בחברת מיגו, נסגור לכם את כל הפינות. בין השאר, החברה מספקת אוכל מוכן כשר לפסח מהמטבח הבשרי, כולל מנות עיקריות מושקעות במיוחד – מעופיונים, דרך דגים על הגריל, ועד למנות של מוסקה מדהימה. אנחנו נשמח לספק לכם גם יין מתאים לקידוש, ועוד מנות נוספות אשר קשורות לחג הפסח. חברת מיגו תספק אוכל מוכן כשר לפסח שיגיע עד למפתן ביתכם, כך שאתם יכולים להיות רגועים לגמרי. עוד לפני כניסת החג כל המנות יגיעו, חמות וטריות לגמרי, מסודרות יפה במגשים. כל מה שאתם צריכים לעשות – זה רק להניח על השולחן, ולהגיש לאורחים.

שירותים לאור חול המועד

כמובן שאפשר שבמשך חול המועד, אתם תארחו חלקים שונים מבני המשפחה או החברים שלכם. זו הזדמנות הנהדרת ליצור קשר עם חברת מיגו, ולהזמין אוכל מוכן כשר לפסח לאורך השבוע. לאורך חול המועד אפשר ליהנות מאוכל מעולה, כשר לפסח, ברמה גבוהה במיוחד. אפשר ליצור קשר עם מיגו, ואף להזמין אוכל מוכן כשר לפסח בכמויות שיספיקו לאורך כל השבוע, לכמות של עשרות אורחים שיגיעו בכל יום בהתאם לצורך.


האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן