לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל מוכן כשר

אוכל מוכן כשר


במידה ואתם מעוניינים להזמין  אוכל מוכן כשר, יש לכם כתובת אחת לפנות אליה – מיגו קייטרינג ואוכל מוכן, אשר ממוקמת ברעננה. כפי שאתם יכולים להבין, מיגו מספקת לכם אוכל ביתי מוכן, ברמה גבוהה במיוחד – שבמקביל לכך הוא גם כשר למהדרין. בחברת מיגו מקפידים לא רק לספק אוכל מוכן כשר. אנחנו מקפידים על כך שכל המנות יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש, שיהיה לכם מגוון רחב של מאכלים לבחור מבינם, וכמובן שירות עם חיוך, במסירות אישית של צוות העובדים שלנו.

בין כשרות לבין איכות

חשוב מאד לדעת, שהמאכלים שחברת מיגו מגישה, עומדים שני הסטנדרטים החשובים ביותר שיש – איכות וכשרות. אנחנו בחברת מיגו מאמינים, שאפשר לספר אוכל מוכן כשר שיהיה מדהים ויוצא דופן. מבחינתו, אוכל מוכן לבית, שמבוסס על מטעמי המטבח הביתי, אולי נראה פשוט במבט ראשון – אבל הוא יכול להיות טעים, משודרג, וממש להוציא מחמאות מכל האורחים שלכם. כמובן שיש אצלנו בחברת מיגו הקפדה על אוכל מוכן כשר למהדרין, בכדי שגם אוכלוסיות דתיות יוכלו ליצור עמנו קשר, ולהזמין את המאכלים שלנו. התפריט של חברת מיגו מבוסס על מאכלים בשריים, עם תוספת שונות כמו מנות קוסקוס עם מרק, פסטות בשריות, לחמים טריים ופוקאצ'ות, ועוד שפע של מאכלים שונים.

להיכן אפשר להזמין?

ניתן ליצור קשר עם חברת מיגו, ולהזמין אוכל מוכן כשר לכל אזור המרכז ואוזר השרון. מוקד הפעילות של חברת מיגו הוא ברעננה, ובכל יום שישי ניתן להגיע למתחמי הפעילות של מיגו באזור התעשייה, ואף לרכוש אוכל מוכן כשר, ולקחת אתכם הביתה וליהנות מהאוכל לאורך כל ימות השבוע. כמובן שלכבוד אירועים גדולים, יוצרים קשר עם מיגו – ומזמינים אוכל מוכן לשבת, לשבת חתן, לחגים, או לכל אירוע אחר.



האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן