לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל מוכן לחג

אוכל מוכן לחג

החגים הולכים ומתקרבים, ואתם צריכים שוב לעמוד במטבח שעות ולהתחיל להכין מנות מורכבות. אבל אולי כדאי שהפעם, דווקא תצרו קשר עם חברת מיגו קייטרינג ואוכל מוכן, וזאת בכדי שתוכלו להזמין מנות של אוכל מוכן לחג. חשוב מאד להבין, כי המנות של אוכל מוכן לחג שתוכלו למצוא אצל חברת מיגו, הן באיכות הגבוהה ביותר שיש היום. חברת מיגו יכולה לספק לכם מנות מגוונות מאד מתוך היצע התפריטים הנרחב שלה, וכמובן שכל המנות מגיעות עוד לפני כניסת החג, כשהן חמות וטריות.

מה תרצו לאכול בחג?

בחברת מיגו, יש רגישות גבוהה מאד בכל מה שנוגע להכנה והגשה של אוכל מוכן לחג, שכן לכל חג יש את המאכלים הייחודיים עבורו. באופן טבעי, התפריט של חברת מיגו מבוסס על תפריט בשרי – אשר קיים ברוב חגי ישראל. ההקפדה שלנו בחברת מיגו היא כל כך שתוכלו לקבל תמיד אוכל מוכן לחג, אשר יותאם לכמות האנשים שמוזמנים לחג, וכמובן לטעם האישי שלכם ושל האורחים שלכם. תוכלו להזמין בין השאר אוכל ביתי ומסורתי שאתם מכירים מארוחות החג – מנות מוסקה, קוסקוס, קציצות, לחמים טריים, וכיו"ב. מהצד השני, אם אתם רוצים להזמין אוכל מוכן לחג, זו יכולה להיות גם הזדמנות לגוון בטעמים, ולהזמין מנות של בשר ארגנטינאי, פוקאצ'ות טריות ומדהימות, סלטים מושקעים, מנות הום פרייז בתוספת, ועוד שפע של מנות אחרות.

לאיזה חג אפשר להזמין?

אפשר להזמין את השירות של מיגו לכל חג באשר הוא! אפשר להזמין אוכל מוכן לחג הפסח, לראש השנה, לסוכות, לשבועות, או לכל מועד אחר. אפשר כמובן להזמין קייטרינג לאירועים שמתקיימים בחגים עצמם, ובפרט בחופשות חול המועד. לא משנה באיזה חג מדובר – חברת מיגו תמיד תהיה שם בשבילכם, עם שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר שיש.

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן