לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל מוכן לראש השנה

אוכל מוכן לראש השנה לחץ כאן לתפריט


לקראת ראש השנה, אתם רוצים לארגן ארוחת חג חגיגית במיוחד. אחרי הכל – מדובר על אחד מהמועדים המדהימים והחשובים ביותר בלוח השנה העברי, ולא פעם זהו המועד היחיד בשנה שבו כל המשפחה מתכנסת בתוך מקום אחד. לכן, פניה לחברת מיגו, שתספק לכם אוכל מוכן לראש השנה היא כמעט מובנת מאליה. חברת מיגו קייטרינג ואוכל מוכן, תספק עבורכם אוכל מוכן לראש השנה עם מגוון עצום של מנות, תוספות, ושתיה איכותית לכבוד החג החשוב ביותר בשנה.

מדוע לפנות דווקא למיגו?

חברת מיגו היא אמנם לא החברה היחידה שמציעה לכם אוכל מוכן לראש השנה, אך בין החברות השונות – היא מאז ומתמיד בלטה בראש. אחת הסיבות לכך, היא היצע המנות הרחב מאד. ראש השנה הוא ההזדמנות ליהנות מהמאכלים הטעימים ביותר שיש – ובחברת מיגו מקפידים על מנות בשריות כשרות למהדרין, שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. תוכלו להזמין אוכל מוכן לראש השנה כמו קציצות איכותיות, מנות של דגים, סלטים מרעננים במיוחד, מנות של תפוחי אדמה בצ'ילי, פוקאצ'ות חמות ומפנקות, לחמים טריים ממאפיית הצבי המפורסמת – וזו כמובן רק ההתחלה.

כמון שכל המאכלים של מיגו הם כשרים למהדרין, והבשר הוא גלאט כשר. הדבר מאפשר גם למשפחות דתיות להזמין אוכל מוכן לראש השנה מחברת מיגו, כאשר האוכל מגיע כמובן עוד לפני כניסת החג.

מתאים לאירוח גדול

חשוב מאד לזכור, שלא פעם השירות של חברת מיגו יכול ממש להציל לכם את החג. כאשר אתם מזמינים מראש אוכל מוכן לראש השנה ל 40 סועדים – אתם בעצם חוסכים לעצמכם טרחה גדולה מאד. כעת, לא צריך לתאם בין כל קרובי המשפחה, לא צריך להתחיל לשאול כל אחד איזה תוספת הוא מעדיף – וכל בני המשפחה יוכלו ליהנות מהמנות האיכותיות והמגוונות של מיגו.


 

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן