לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל מוכן לשבת חתן

אוכל מוכן לשבת חתן


אוכל מוכן לשבת חתן

אין ספק שהאירוע של שבת חתן, הוא מהאירועים המשמחים ביותר שיש, שבו המשפחות של החתן והכלה הטריים, נפגשות וחוגגות ביחד כמשפחה אחת גדולה. עם זאת, אי אפשר לחגוג את האירוע, מבלי שיש אוכל לשבת חתן בכמות מספקת. חברת מיגו קייטרינג ואוכל מוכן, תוכל לספק כמובן אוכל לשבת חתן, ברמה גבוהה במיוחד, עם התאמה לאופי המשפחות, והאירוע החגיגי, כך שבסיום שבת החתן – אף אחד לא יישאר רעב.

אוכל חגיגי לאירוע מיוחד

כאשר מדובר על אוכל לשבת חתן, ניתן לפנות לחברת מיגו ולקבל מגוון רחב מאד של שירותים לפי הצורך. אפשר להזמין מראש, כמות גדולה מאד של מנות, בכדי שיהיה אוכל לאכל האירוע, שנמשך לרוב כיומיים. עם זאת, אפשר לפנות לחברת מיגו ולהזמין גם מנות אוכל לשבת חתן, אשר יהיו מיועדות בעיקר לאירוע המרכזי בערב שישי. חברת מיגו מתמחה בין השאר בהכנת אוכל ביתי ברמה גבוהה במיוחד. כך, תוכלו ליהנות בארוחה החגיגית של השבת חתן עם מנות של דגים מרוקאים, דגים מטוגנים, קבבוני טלה, פרגיות, אוכל מוקפץ, מוסקה איכותית, ולחם מרוקאי מפנק. לצד מנות אוכל לשבת חתן, חברת מיגו תשמח לספק לכם גם בקבוקים של יין איכותי ושר, אשר ישתלב בצורה נהדרת עם השמחה – ויתאים גם לקידוש של ארוחת שישי.

התאמה לציבור הדתי

חברת מיגו מספקת אוכל לשבת חתן בהתאמה מיוחדת גם לציבור הדתי, החרדי והמסורתי. כל המאכלים שיוצאים תחת המטבח של החברה הם כשרים למהדרים, כולל גם גלאט כושר עבור המנות הבשריות, אשר מתאימות לכל עדות ישראל. מכיוון ששבת חתן הוא אירוע שמזוהה לרוב עם האוכלוסיה הדתית – ההקפדה שלנו במיגו על הכשרות היא גבוהה במיוחד, וניתן להזמין קייטרינג גלאט כשר, וליהנות ממנות כשרות וטעימות גם יחד.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן