לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל מוכן לשבת

אוכל מוכן לשבת


מידי יום שישי נערך יריד אוכל מוכן לשבת במתחם מיגו אירועים רעננה. מבחר של מנות עיקריות, תוספות וסלטים, קינוחים , יין וחלות טריות ועוד. מיגו מבשלים לכם את השבת ואתם נהנים. מידי יום שישי בין השעות 8:30 בבוקר ועד 14:00 אחה"צ.ניתן להזמין אוכל מוכן לשבת בטלפון בהזמנה מראש.

אז למה אתם מחכים? צלצלו עכשיו! ושיהיה לכם שבת שלום ומבורך!

אוכל מוכן לשבת וחגים

אין כמו סעודת השבת, כדי לחגוג את יום המנוחה הנהדר בסוף השבוע, ליהנות מרגעי עונג שבת, ומהקשר המשפחתי. יש אנשים שמציינים את יום השבת בכך, שהם מזמינים קרובי משפחה קרובים ורחוקים כאחד, שיבואו לסעוד עימם. אם אתם רוצים לארח כמו שצריך – מדעו שלא תצרו קשר עם חברת מיגו, ותזמינו אוכל מוכן לשבת? חבר מיגו קייטרינג ואוכל מוכן, תוכל לספק לכם אוכל מוכן לשבת עוד לפני כניסת השבת, כאשר כל המאכלים יהיו טריים, חמים, טעימים ומשביעים במיוחד.

אוכל מוכן עם מנות מיוחדות ומפנקות

חברת מיגו תשמח לספק לכם אוכל מוכן לשבת, מתוך קטגוריית המטבח הביתי שלה, אשר כמו תפריטים אחרים – גם הוא מנוהל ע"י השף יניב ברזני, שמתמחה במאכלי איכותיים במיוחד, ומנהל ביד רמה את צוות הטבחים של החברה. זה המן ליהנות מעונג שבת אמיתי, עם החלות הטריות של מאפיית הצבי המפורסמת מבני ברק, קציצות חמות וטעימות, מנות קבב עגל שלא תמצאו באף מקום אחר, מאפי פילו ממולאים בבשר טלה, דגים מטוגנים מדהימים, דגים מרוקאיים עם תיבול פיקנטי, ועוד שפע של מנות מפנקות אחרות. אנו יכלים לספק לכם אוכל מוכן לשבת בכמויות משתנות – החל מארוחת שבת ל20 איש, ועד לארוחת שבת ענקית ,שמיועדת ל 40 איש ואף למעלה מכך. החברה מספקת גם שירות אוכל לשבת חתן, ולאירועים נוספים שאפשר לחגוג בשבת, ואף מספקת שירותי קייטרינג לחג.

מיגו אוכל מוכן – השירות הטוב ביותר

קשה עוד למצוא חברת קייטרינג איכותית במיוחד, כמו מיגו. רק דרך מיגו תוכלו לקבל אוכל מוכן לשבת שהוכן בו במקום, שיהיה טרי, עסיסי ומשביע במיוחד. ההקפדה של צוות הטבחים על כל מנה ומנה, והעובדה שכל המנות יגיעו עד למפתן הבית שכלם או כל מתחם אחר שבו אתם שוהים – הופכים את מיגו לחברה יוצאת דופן.



האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן