לקוחות יקרים, לא ניתן כרגע לבצע הזמנות באתר.
הזמנות באתר מתקבלות עד יום רביעי הזמנה לחמישי ושישי תתאפשר מיום ראשון תודה ושבת שלום

אוכל מוכן רעננה

אוכל מוכן רעננה


מחפשים מקום לקנות ממנו אוכל מוכן רעננה? חברת מיגו קייטרינג ואוכל מוכן, היא בדיוק מה שחיפשתם. חברת מיגו היא לא עוד חברה רגילה שהצטרפה לטרנד של האוכל הביתי המוכן. מדובר על גורם ותיק מאד בתחום, ששורשיו עוד באולם האירועים מיגו ברעננה, שנחשב לסיפור הצלחה. בשנים האחרונות, הרחיבה מיגו את פעילותה, וכיום היא מציעה לכם שירות מיוחדת, של אספקת אוכל מוכן רעננה, וכן לתושבי ערים נוספות בסביבה.

מה אפשר לקבל ממיגו?

בחברת מיגו, תוכלו להבין כי אוכל מוכן רעננה יכול להיות מגוון, טעים, איכותי, טרי, וכמובן – כשר למהדרין ומותאם לכל קבוצות האוכלוסיה. המנות שבהן אנו מתמקדים, הן מנות בשריות מכל רחבי העולם ממנת הוירוניקיס הארגנטינאית, ועד למנת החריימה המרוקאית. תוכלו למצוא אצלנו מנות של פסטות, טורטיות במילוי בשרי מדהים, פוקאצ'ות שהרגע יצאו מהתנור – וכן אספקה שוטפת של סלטים איכותיים מירוקת גוש קטיף, וכן חלות מדהימות לשבת של מאפיית הצבי מבני ברק.

אפשר להגיע למרכז של מיגו, שמספק אוכל מוכן רעננה בכל יום שישי, באזור התעשייה של העיר, ולקנות שם את האוכל לפי משקל. אפשרות אחרת, היא ליצור קשר עם מוקד החברה, ולהזמין מראש אוכל מוכן רעננה, וכן אפשר גם להזמין אוכל מוכן למרכז, ולכלל היישובים באזור השרון.

הקפדה על טריות ואיכות

חברת מיגו מקפידה במיוחד ויותר מכל – על כך שכאשר אתם תזמינו ממנה אוכל מוכן רעננה, אתם תקבלו מנות שמורכבות מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר שיש. אנחנו מאמינים שאוכל ביתי ומוכן יכול להיות איכותי במיוחד, עשיר בטעמים, ואהוב על כולם. אם אתם יודעים שמתקרב אירוע מיוחד, אותם מעוניינים להזמין מנות של אוכל מוכן רעננה – צרו קשר עם מיגו, ותוכלו לקבל מנות בלתי נשכחות.

לפרטים והזמנות

האתר נסגר להזמנות ראש השנה, החנות תהיה פתוחה לרכישה ללא הזמנות בערב החג החל מ 06:00 - 13:00

לקוח יקר, האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00 (שוק האוכל פתוח ביום שישי)

לקוח יקר,
* האתר יסגר להזמנות ביום רביעי בשעה 10:00.
* הזמנות בתקופת החגים יתקבלו באיסוף בלבד.
* שוק האוכל פתוח ביום שישי

רשום לאתר? התחבר כעת

  • לחצו כאן על מנת להמשיך בתהליך הרכישה ללא יצירת חשבון.
  • במידה ותרצו ליצור חשבון בחרו את כל המוצרים ובעמוד התשלום סמנו ✓ ב"פתיחת חשבון" והזינו סיסמה רצויה

שימו לב כי לקוחות רשומים מקבלים 5% הנחה בזמן הרכישה

דילוג לתוכן